Ludzie nie ufają, nie słuchają, nie wierzą, nie angażują się albo nie pamiętają – chyba, że o tym opowiadasz. Storytelling to sposób na zbudowanie mostu porozumienia oraz na dotarcie do ludzi i ich wrażliwości.
PRZYWÓDZTWO W XXI wieku nikt nie chce być zarządzany, a storytelling to bezpieczny i inspirujący sposób komunikowania się z ludźmi, którym chcesz przewodzić.
PREZENTACJE Slajdy nie robią na nas wrażenia, podczas gdy historii słuchamy chętnie i utożsamiamy się z nimi. Opowiadanie odblokowuje prezentera. Odbiorcy są spragnieni historii.
SPRZEDAŻ W XXI wieku wszyscy mają czuły radar na sprzedaż. Storytelling to sposób na zdobycie zaufania i sprzedanie Twojej Sprawy bez sprzedawania – w kontekście innego, atrakcyjnego przekazu.
PERSONAL BRANDING W zatłoczonym miejscu pracy warto zarządzać wiedzą o sobie, aby być widocznym i pomagać ludziom podejmować decyzje. Storytelling bardzo przyśpiesza sprawy.
[Więcej]
Szczęśliwy ojciec czteroletniej Nel, fan The Smiths , przyjaciel wszystkich psów, napędzany kawą i dobrą muzyką. Psycholog organizacyjny. Uczy od 16 lat. Certyfikowany trener biznesu. Od 9 lat zajmuje się psychologią narracyjną i storytellingiem jako badacz i praktyk. Specjalizuje się w narracyjnych strategiach komunikacji: narracyjnych technikach sprzedaży, narracyjnym marketingu osobistym (personal brandingu), storytellingu dla liderów, narracyjną strategią komunikowania procesu zmiany w organizacji oraz marketingu narracyjnym. Założyciel Business Storytelling Institute – pierwszej firmy w Polsce, która specjalizuje się w storytellingu i rozwiązaniach narracyjnych dla biznesu [Więcej]
Poznajmy się:
E-mail: michal@storytelling.com.pl