Zaprojektowanie własnej marki pomoże Ci osiągać profesjonalne cele.
- Menedżer, który zna swoją markę, pomaga ludziom podejmować decyzje, realizuje siebie i unika ubocznych zadań.
- Sprzedawca/ doradca, którego marka harmonizuje ze specyfiką firmy/ produktu, usprawnia proces współpracy.
- Profesjonalista, który dobrze komunikuje swoje emploi, zostanie wysłuchany, doceniony i zapamiętany.
W trakcie tego 1-dniowego, transformacyjnego szkolenia zaprojektujesz własną markę.
- Dzięki pomocy trenera i praktycznym ćwiczeniom w skrypcie przygotujesz komponenty swojej marki.
- Nauczysz się komunikować swoją markę w trakcie spotkań, zebrań, prezentacji czy rozmów przez telefon.
Broszura szkolenia: Narracyjny marketing osobisty / personal branding
Szkolenie jednodniowe:
Program
1. Który z Twoich atrybutów ma największy potencjał
Który atrybut jest dla Ciebie prawdziwy? ● który Ciebie uprawnia? ● który daje Ci pewność siebie? ● który buduje zaufanie do Ciebie? ● który rezonuje z odbiorcami Twojej marki? ● który wyróżnia Ciebie w zatłoczonym miejscu pracy? ● który personifikuje firmę / produkt? ● który komplementuje oferowane rozwiązanie / wartości / misję firmy?
- Działania, które stają się dla innych historią
- Jak powiązać swoją tożsamość z organizacją / produktem
- Jak zarządzać swoją karierą za pomocą PB
2. Jak wzbudzić zaufanie
- Kontrolowane otwieranie się w historii osobistej
- Od historii osobistych do historii z pracy
- Why Am I Here Story―czyli „Skąd się tutaj wziąłem”
- Opening Story―historia, która wprowadza w temat (prezentacji)
- Historia o grzechu zaniedbania
3. Jak komunikować strategiczną wiedzę o sobie w kontekście historii
- Staircase Story
- Who Am I Story
- Why Me Story―historia, która wiąże ciebie ze sprawą
- Success Story―historia o Twoim sukcesie
- Skąd brać historie―4 sprawdzone źródła
- Odkrywanie celów dla już istniejących historii
4. Nie tylko historie, ale historie dobre
- Rozróżnienie początku, środka i końca historii
- Co widać i słychać―1-słowne obrazy, rzeczowniki konkretne, dane zmysłowe, skojarzenia słowne
- Dzianie się ― czasowniki, cytowanie dialogu i monologu
- Opowiadanie w 3D ― reżyserowanie historii na storyboardzie, okoliczniki miejsca, opowiadanie w czasie teraźniejszym
5. Metafory i humor w pracy
- Wymyślanie metafor (technika kreatywna)
- Rozbudowa metafory do postaci historii
6. Ludzie nie pamiętają co mówisz, pamiętają jak się czuli w Twoim towarzystwie
- Mirroring―niewerbalne dopasowanie
- Gorące Przyciski―sprawy, o których ludzie mówią z radością
- Nie-przerywanie
- Metafory w biznesie
- Poczucie humoru w biznesie
- Anegdota osobista―bezpieczny humor; wzbudzanie sympatii; narzędzie pierwszego wrażenia
7. Jak dobrze opowiadać
- 3 sposoby na rozpoczęcie / wrzucenie historii do rozmowy / prezentacji
- Emocjonalne inwestowanie w opowiadaną historię
- Inni bohaterowie ― animowanie ludzi, różnorodność wokalna
- Suspens, tempo, pauza
- Niewerbalne zabudowywanie przestrzeni w trakcie mówienia (3D)
8. Narracyjny marketing osobisty
- Autentyzm―ludzie uważają nas za autentycznych, kiedy to, co robimy wpisują się w naszą historię
- Jak zbudować silną markę: zachowania i historie
- Czeklista: Twoja profesjonalna obecność w Internecie