Szkolenie: Narracyjny marketing osobisty (personal branding)

Narracyjny marketing osobisty : personal branding - szkolenie

Zaprojektowanie własnej marki pomoże Ci osiągać profesjonalne cele. 

  • Menedżer, który zna swoją markę, pomaga ludziom podejmować decyzje, realizuje siebie i unika ubocznych zadań.
  • Sprzedawca/ doradca, którego marka harmonizuje ze specyfiką firmy/ produktu, usprawnia proces współpracy.
  • Profesjonalista, który dobrze komunikuje swoje emploi, zostanie wysłuchany, doceniony i zapamiętany.

W trakcie tego 1-dniowego, transformacyjnego szkolenia zaprojektujesz własną markę. 

  • Dzięki pomocy trenera i praktycznym ćwiczeniom w skrypcie przygotujesz komponenty swojej marki.
  • Nauczysz się komunikować swoją markę w trakcie spotkań, zebrań, prezentacji czy rozmów przez telefon.

 

Broszura szkolenia: Narracyjny marketing osobisty / personal branding

 

Szkolenie jednodniowe:

Program

1. Który z Twoich atrybutów ma największy potencjał 

Który atrybut jest dla Ciebie prawdziwy? ● który Ciebie uprawnia? ● który daje Ci pewność siebie? ● który buduje zaufanie do Ciebie? ● który rezonuje z odbiorcami Twojej marki? ● który wyróżnia Ciebie w zatłoczonym miejscu pracy? ● który personifikuje firmę / produkt? ● który komplementuje oferowane rozwiązanie / wartości / misję firmy?

  • Działania, które stają się dla innych historią
  • Jak powiązać swoją tożsamość z organizacją / produktem
  • Jak zarządzać swoją karierą za pomocą PB

2. Jak wzbudzić zaufanie

  • Kontrolowane otwieranie się w historii osobistej
  • Od historii osobistych do historii z pracy
  • Why Am I Here Story―czyli „Skąd się tutaj wziąłem”
  • Opening Story―historia, która wprowadza w temat (prezentacji)
  • Historia o grzechu zaniedbania

3. Jak komunikować strategiczną wiedzę o sobie w kontekście historii

  • Staircase Story
  • Who Am I Story
  • Why Me Story―historia, która wiąże ciebie ze sprawą
  • Success Story―historia o Twoim sukcesie
  • Skąd brać historie―4 sprawdzone źródła
  • Odkrywanie celów dla już istniejących historii

4. Nie tylko historie, ale historie dobre

  • Rozróżnienie początku, środka i końca historii
  • Co widać i słychać―1-słowne obrazy, rzeczowniki konkretne, dane zmysłowe, skojarzenia słowne
  • Dzianie się ― czasowniki, cytowanie dialogu i monologu
  • Opowiadanie w 3D ― reżyserowanie historii na storyboardzie, okoliczniki miejsca, opowiadanie w czasie teraźniejszym

5. Metafory i humor w pracy

  • Wymyślanie metafor (technika kreatywna)
  • Rozbudowa metafory do postaci historii

6. Ludzie nie pamiętają co mówisz, pamiętają jak się czuli w Twoim towarzystwie

  • Mirroring―niewerbalne dopasowanie
  • Gorące Przyciski―sprawy, o których ludzie mówią z radością
  • Nie-przerywanie
  • Metafory w biznesie
  • Poczucie humoru w biznesie
  • Anegdota osobista―bezpieczny humor; wzbudzanie sympatii; narzędzie pierwszego wrażenia

7. Jak dobrze opowiadać

  • 3 sposoby na rozpoczęcie / wrzucenie historii do rozmowy / prezentacji
  • Emocjonalne inwestowanie w opowiadaną historię
  • Inni bohaterowie ― animowanie ludzi, różnorodność wokalna
  • Suspens, tempo, pauza
  • Niewerbalne zabudowywanie przestrzeni w trakcie mówienia (3D)

8. Narracyjny marketing osobisty

  • Autentyzm―ludzie uważają nas za autentycznych, kiedy to, co robimy wpisują się w naszą historię
  • Jak zbudować silną markę: zachowania i historie
  • Czeklista: Twoja profesjonalna obecność w Internecie

 Cena: 900 zł (brutto)

Broszura szkolenia: Narracyjny marketing osobisty / personal branding